این نمایشگاه عصر روز 18 آذر با حضور مسوولان كشوری و لشكری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود و از روز 19 تا 22 آذر برای بازدید عموم مردم و كارشناسان فعالیت خود را آغاز می‌كند.

سلامت نیوز: رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه امداد و نجات از رونمایی نخستین اتوبوس اورژانس و اتاق عمل خاورمیانه در نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات خبر داد.

به گزارش  فارس، هوشنگ كبریایی در نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران و امداد و نجات كشور به مدت 4 روز از تاریخ 19 تا 22 آذر در راستای آموزش آحاد جامعه، مدیران و كارشناسان امدادی و در نهایت آشنایی سازمانهای مرتبط امداد و نجات با دستاوردهای تولیدات داخلی و خارجی در حوزه امدادی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

وی به رونمایی نخستین اتوبوس اورژانس و اتاق عمل در خاورمیانه در این نمایشگاه اشاره كرد و گفت: در این راستا نخستین وسیله پرنده در حوزه امداد و نجات در كشور نیز رونمایی خواهد شد.

كبریایی با بیان اینكه فضای نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امدادو نجات كشور بالغ بر 10 هزار متر مربع خواهد بود تصریح كرد: در این نمایشگاه سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی از جمله سازمان امداد و نجات هلال احمر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت بهداشت، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان مدیریت بحران، اورژانس كشور، كمیته امداد امام خمینی‌(ره) و اداره كل وزارت راه و ترابری حضور دارند و در مجموع بالغ بر 20 سازمان دربرگیرنده امدادی در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

وی به حضور بیش از 77 شركت داخلی و خارجی از كشورهای آلمان، نروژ، آمریكا، ایتالیا، اتریش و تركیه در نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات حضور می‌یابند اشاره كرد و گفت: این نمایشگاه عصر روز 18 آذر با حضور مسوولان كشوری و لشكری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود و از روز 19 تا 22 آذر برای بازدید عموم مردم و كارشناسان فعالیت خود را آغاز می‌كند.

كبریایی خاطرنشان كرد: برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات كشور فرصتی برای آشنایی مدیران امدادی با دستاوردها و توانمندی‌های تولیدكنندگان داخلی است تا مدیران و كارشناسان بتوانند بهترین تصمیمات را در زمینه‌های امدادی در سوانح لحاظ كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha