وزیر علوم با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی مدافع حقوق پزشکان و مردم است، گفت: حضور قدرتمند این سازمان می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم و جامعه پزشکی را حل کند.

دکتر فرهادی،وزیر علوم رای خود را به صندوق انداخت

سلامت نیوز:وزیر علوم با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی مدافع حقوق پزشکان و مردم است، گفت: حضور قدرتمند این سازمان می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم و جامعه پزشکی را حل کند.


به گزارش ایسنا، دکتر فرهادی - متخصص گوش، حلق و بینی با شرکت در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان نظام پزشکی تشکیلاتی مربوط به جامعه پزشکی و به نوعی یک تشکل صنفی و حاکمیتی محسوب می‌شود.


وی افزود: این سازمان از یک سو مدافع حقوق جامعه پزشکی و مسوول نظارت بر آنهاست و از طرفی مدافع حقوق مردم به عنوان بیماران محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی بر مسایل، مشکلات و تخلفات حوزه پزشکی اشراف داشته و آنها را بررسی می‌کند، ادامه داد: همچنین این سازمان در امور مربوط به حرفه پزشکی با وزارت بهداشت همکاری و تعامل دارد. بنابراین حضور قدرتمند این سازمان می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم و جامعه پزشکی را حل کند.
فرهادی دلیل عدم شرکت در انتخابات نظام پزشکی به صورت الکترونیک را اینگونه توضیح داد و گفت: بنده فرایند دریافت تاییدیه در انتخابات الکترونیک را دیرهنگام متوجه شد و به همین دلیل به صورت حضوری برای رای دادن آمده‌ام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha