یک کاندید انتخابات نظام پزشکی گفت: نسل جوان جامعه یپزشکی نسبت به بی مهری‌های مکرر سیاست‌گذاران نظام سلامت معترض است، و بدبینی این قشر با برگزاری این انتخابات قطعا افزایش می‌یابد.

قشر جوان جامعه پزشکی مجددا در انتخابات نادیده گرفته شد

سلامت نیوز:یک کاندید انتخابات نظام پزشکی گفت: نسل جوان جامعه پزشکی نسبت به بی مهری‌های مکرر سیاست‌گذاران نظام سلامت معترض است، و بدبینی این قشر با برگزاری این انتخابات قطعا افزایش می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،میثم رضایی کاندیدای هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران در خصوص انتخابات نظام پزشکی گفت: پس از مشکلات فراوانی که طی اصلاح حوزه مجاز برای رای‌دهی دستیاران تخصصی و پزشکان جوان ایجاد شد، باز هم با ملغی کردن امکان رای‌دهی اینترنتی عملا این قشر را مورد تفقد قرار دادند.

وی افزود: نسل جوان جامعه پزشکی نسبت به بی مهری‌های مکرر سیاست‌گذاران نظام سلامت معترض است، و بدبینی این قشر با برگزاری این انتخابات قطعا افزایش می‌یابد.

رضایی تصریح کرد: تصمیم گیرندگان حوزه سلامت، بار دیگر نشان دادند نسبت به شرایط سخت دستیاران تخصصی بی‌تفاوتند و یا اطلاع ندارند.

وی عنوان کرد: این افراد به صورت سلیقه‌ای نسبت به امکان رای دهی همکاران تازه فارغ‌التحصیل اظهار نظر کردند به گونه‌ای که رای بسیاری از این بزرگواران به دلیل عدم داشتن پروانه اشتغال در تهران پذیرفته نشد، در حالی که نقل قول‌های مکرر مسئولین نویدبخش تسهیل این شرایط بود.

این دستیار تخصصی پزشکی ورزشی در پایان تاکید کرد: طبیعی است از همه مجاری قانونی، جهت احقاق حق واجدین شرایط رای دهی استفاده خواهم کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha