وزیر بهداشت تاکید کرد که انتخابات حضوری نظام پزشکی بدون حاشیه برگزار شد و نتایج آن به تدریج اعلام می‌شود.

وزیر بهداشت:انتخابات حضوری نظام پزشکی بدون حاشیه برگزار شد

سلامت نیوز:وزیر بهداشت تاکید کرد که انتخابات حضوری نظام پزشکی بدون حاشیه برگزار شد و نتایج آن به تدریج اعلام می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی پس از ورود به شهرستان دامغان در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین برنامه‌های شما با توجه به اینکه روز گذشته در شاهرود گفته بودید در دولت دوازدهم، دکتر روحانی را همراهی می کنید، چیست؟ گفت: من چنین سخنی را به زبان نیاوردم و این برداشت و اشتباه خبرنگار بوده که اینگونه خبر را منعکس کرده است انتظار داریم رسانه ها آنچه را که بر زبان می آوریم منعکس کنند و از انعکاس برداشت های شخصی خودشان، پرهیز کنند.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات نظام پزشکی، اظهار داشت: هر انتخاباتی ممکن است حاشیه‌هایی داشته باشد، اما انتخابات حضوری نظام پزشکی بدون حاشیه برگزار شد و نتایج آن بتدریج اعلام می‌شود و هیات مرکزی نظارت که متشکل از نمایندگان مجلس، نماینده دادستان و نماینده وزارتخانه‌های بهداشت و کشور است، از قبل از انتخابات نظارت‌های خود را آغاز کردند و مسئول نظارت بر مجریان انتخابات، اعلام نتایج و رسیدگی به شکایات هستند.

وزیر بهداشت در خصوص مهمترین برنامه و سیاست های وزارت بهداشت گفت: مهم‌ترین سیاست‌های وزارت بهداشت، مراقبت از سلامت مردم، ارتقای بهداشت عمومی، مطالبه گری در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی از نهادها و دستگاه های اجرایی و مجلس، ادامه طرح تحول سلامت و رفع ایرادات آن و نیز توسعه زیرساخت های حوزه سلامت است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تا پایان دولت یازدهم، 24 هزار تخت بیمارستانی جدید تحویل داده می‌شود و این در حالی است که قول ایجاد 21 هزار تخت را داده بودیم و خوشحالیم که بیشتر از وعده، تخت بیمارستانی را تحویل می‌دهیم و ساخت این تعداد تخت، در طول عمر یک دولت امکان پذیر نبود. البته ساخت این تعداد تخت بیمارستانی به معنی حل همه مشکلات در حوزه سلامت نیست و مشکلات زیادی در این حوزه داریم.

بنابر اعلام وب‌دا، وزیر بهداشت اضافه کرد: هنوز به تعداد زیادی تخت بیمارستانی جدید نیاز داریم که امیدواریم با کمک دولت‌ها و مجالس آینده این مشکلات برطرف شود، اما از سوی دیگر با مشکل کمبود نیروی انسانی نیز روبرو هستیم و امیدواریم که دولت و مجلس، برای کمبود آن، در بودجه سنواتی پیش بینی‌های لازم را انجام دهند و حوزه سلامت را مشابه سایر دستگاه‌ها نبینند و به دلیل اینکه در حوزه سلامت با جان انسان‌ها سروکار داریم، باید به نیروی انسانی در این بخش و رفع کمبودها، توجه ویژه‌ای شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha