خانواده اسماعیل جعفرزاده، متهم به قتل آتنا اصلانی، دختر پارس‌آبادی با انتشار بیانیه‌ای ضمن همدردی با خانواده آتنا اعلام کردند آنها نیز داغدار دخترک پارس‌آبادی و خواهان مجازات فرزندشان هستند.

خانواده قاتل آتنا: ما هم خواهان مجازات قاتل هستیم

سلامت نیوز: خانواده اسماعیل جعفرزاده، متهم به قتل آتنا اصلانی، دختر پارس‌آبادی با انتشار بیانیه‌ای ضمن همدردی با خانواده آتنا اعلام کردند آنها نیز داغدار دخترک پارس‌آبادی و خواهان مجازات فرزندشان هستند.

به گزارش سلامت نیوز،در متن این بیانیه که توسط یکی از اعضای خانواده جعفرزاده به صورت اختصاصی در اختیار «دوات آنلاین» قرار گرفته، آمده است: «اندوه آتنا فرشته کوچک مغان تنها مختص خانواده اصلانی نبود و تمام مردم غیور مغان را داغدار نمود. هر چند که به دلایل خانوادگی از مدت‌ها پیش تمامی اعضای خانواده جعفرزاده هیچگونه ارتباطی با اسماعیل نداشته‌اند اما چه می‌شود کرد که این وحشی انسان‌نما آبروی شهر و خانواده را یک جا بر باد فلک داده است و این موضوع خانواده جعفرزاده را هم داغدار قتل آتنا و هم شرمنده این خانواده و مردم شریف مغان نموده است که داغ مضاعفی را بر ما تحمیل نموده است. فلذا خانواده جعفرزاده ضمن اعلام انزجار از اقدامات کثیف و غیر انسانی او بدین وسیله اعلام می‌داریم به محض اطلاع خانواده از موضوع قتل، همچنان که در رمزگشایی و پرده‌ برداشتن از این اقدام غیر انسانی نهایت همکاری را با دستگاه‌های قضایی و امنیتی نموده و در بر ملا ساختن موضوع پیش قدم شده است.

در ادامه نیز خود را در غم از دست دادن این عزیز شریک دانسته و همگام با خانواده داغدیده اصلانی و مردم غیور و عزادار مغان تا پایان همچنان پیگیر این پرونده تا به نتیجه رسیدن و مجازات قاتل خواهیم شد و تا آخرین نفس از هیچ اقدام و کوششی در این راه دریغ نخواهیم نمود.

اطمینان داریم خانواده داغدار اصلانی و مردم عزیز مغان ضمن درک وضعیت اسفناک خانواده جعفرزاده اجازه هرگونه سوءاستفاده و تسویه‌حساب شخصی برخی افراد سودجو از این موضوع را نخواهند داد.»


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha