سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت همراه با رییس سازمان نظام پزشکی و هیات نظارت بر انتخابات در همان روز درخواست کردند که امکان برگزاری یک روز دیگر نیز برای این انتخابات فراهم شود. این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و طبق مستنداتی که از قبل وجود داشته و همچنین آیین‌نامه‌ فعلی انتخابات، این درخواست را مجاز ندانستند.

رد درخواست وزیر بهداشت برای تمدید انتخابات نظام پزشکی

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت همراه با رییس سازمان نظام پزشکی و هیات نظارت بر انتخابات در همان روز درخواست کردند که امکان برگزاری یک روز دیگر نیز برای این انتخابات فراهم شود. این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و طبق مستنداتی که از قبل وجود داشته و همچنین آیین‌نامه‌ فعلی انتخابات، این درخواست را مجاز ندانستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی در نشستی خبری درباره انتخابات نظام پزشکی گفت:« ستاد اجرایی انتخابات نظام پزشکی و هیات نظارت بر آن، برای افزایش مشارکت در انتخابات سازمان نظام پزشکی تصمیم گرفت که آن را همزمان به صورت الکترونیکی و حضوری برگزار کند. مسئولان و متخصصان نیز شبانه روزی تلاش کردند، ولی به دلیل بروز برخی از مشکلات که در حال‌ حاضر مایل نیستیم آن را اعلام کنیم، موفق به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نشدیم. این کار به دلیل صیانت از آرا انجام شد.»

وی ادامه‌ داد: مسئولان اجرایی نیز همان روز به صورت علنی از جامعه پزشکی عذرخواهی کردند. با توجه به عدم برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیکی، وزیر بهداشت همراه با رییس سازمان نظام پزشکی و هیات نظارت بر انتخابات در همان روز  درخواست کردند که امکان برگزاری یک روز دیگر نیز برای این انتخابات فراهم شود. این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و طبق مستنداتی که از قبل وجود داشته و همچنین آیین‌نامه‌ فعلی انتخابات، این درخواست را مجاز ندانستند.

افزایش ۲۶ درصدی مشارکت پزشکان در هفتمین دوره از انتخابات نظام پزشکی

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی مشارکت پزشکان در این دوره از انتخابات، تاکید کرد: امیدواریم سازمان نظام پزشکی مقتدرتر و کارآمد در راستای صیانت از حقوق مردم تشکیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha