معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه درخواست ابطال و هرگونه شکایت در زمینه انتخابات نظام پزشکی در هیأت نظارت بر اساس قانون و آئین‌نامه پیش‌بینی شده است،‌ گفت: کاندیداهایی که نسبت به انتخابات اعتراض دارند از طریق هیأت نظارت اقدام کنند.

جامعه پزشکی در صورت درخواست ابطال انتخابات به هیأت نظارت مراجعه کند

سلامت نیوز:معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه درخواست ابطال و هرگونه شکایت در زمینه انتخابات نظام پزشکی در هیأت نظارت بر اساس قانون و آئین‌نامه پیش‌بینی شده است،‌ گفت: کاندیداهایی که نسبت به انتخابات اعتراض دارند از طریق هیأت نظارت اقدام کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمد آقاجانی، در  مورد اینکه بسیاری از جامعه پزشکی نسبت به برگزاری انتخابات معترض بوده  و درخواست ابطال آن را دارند و شما چه پاسخی به این اعتراضات دارید؟ گفت: درخواست ابطال هرگونه شکایت در ارتباط با انتخابات مرتبط با هیأت نظارت بوده و این افراد می‌توانند به هیأت نظارت شهرستان‌ها جهت درخواست خود مراجعه کنند.

وی افزود: هیأت نظارت شهرستان شکایت یا درخواست را به هیأت نظارت مرکزی منتقل کرده و آنها طبق قانون عمل خواهند کرد که آئین‌نامه رسیدگی بر این اقدامات و قانون لازم وجود دارد.

آقاجانی در مورد اینکه وزارت بهداشت آیا به درخواست ابطال پزشکان و یا شکایت آنها رسیدگی می‌کند؟، گفت: همه این مسائل مربوط به هیأت نظارت است و شرایط ابطال و رسیدگی به شکایت در قانون پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد:‌هیأت نظارت با حضور نماینده دادستانی، نماینده وزارت کشور و سه نفر از نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت بر روند انتخابات نظارت داشته و رسیدگی می‌کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت تأکید کرد: هر کاندیدایی نسبت به انتخابات شکایت دارد به هیأت نظارت شهرستان مراجعه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha