مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت‌ ترافیکی آخر هفته در برخی از محورهای برون شهری در بازه زمانی 4 تا 7 مرداد ماه برای تردد موتورسیکلت، سواری، تریلر، کامیون و کامیونت ها را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور از 4 تا 7 مرداد

سلامت نیوز: مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت‌ ترافیکی آخر هفته در برخی از محورهای برون شهری در بازه زمانی 4 تا 7 مرداد ماه برای تردد موتورسیکلت، سواری، تریلر، کامیون و کامیونت ها را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت الف، تردد موتور‌سیکلت ها از ساعت 12 امروز(چهارشنبه) تا ساعت 6 صبح روز شنبه 7 مرداد ماه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 6 مرداد ماه امسال از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه این هفته از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و محور هراز در این مدت ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 4 مرداد ماه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 6 مرداد ماه سال جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار درسراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2038 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 1.5 برابر افزایش را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین 16.6 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح انجام شده و هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha