یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

عده‌ای از مسافران که نسبت فامیلی و خانوادگی هم داشتند بعد از ظهر روز جمعه در حاشیه کانال آب «زیاران» به صف ایستاده بودند تا عکس سلفی خانوادگی بگیرند. اما زن جوانی پایش لغزید و به داخل کانال آب سرنگون شد.

سلفی جان زن و مرد مسافر را گرفت

سلامت نیوز:عده‌ای از مسافران که نسبت فامیلی و خانوادگی هم داشتند بعد از ظهر روز جمعه در حاشیه کانال آب «زیاران» به صف ایستاده بودند تا عکس سلفی خانوادگی بگیرند. اما زن جوانی پایش لغزید و به داخل کانال آب سرنگون شد.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت:  همان موقع برادرشوهرش برای نجات او خود را به آب انداخت اما او هم غرق شد. پس از این حادثه امدادگران در آب‌های کانال که به پشت سد زیاران جریان دارد به جست‌و‌جو پرداختند ولی اثری از پیکرهایشان نیافتند. با این حال جست‌و‌جو‌های غواصان در آب‌های کانال همچنان ادامه دارد و هنوز پیکرهای غرق‌شدگان پیدا نشده است.

  7 تیم عملیاتی، چهار غواص از هلال احمر و چهار نفر از نیروهای آتش‌نشان همچنان در حال جست‌و‌جو برای یافتن دو قربانی هستند. حال آنکه احتمال دارد پیکرهای قربانیان از طریق جریان آب کانال به سد زیاران منتقل شده باشد که در صورت پیدا نشدن اجساد دو قربانی، آب سد تخلیه خواهد شد.

طبق آمار طی 4 ماه گذشته 14 نفر در کانال‌ها، رودخانه‌ها و سد زیاران در استان قزوین غرق شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha