مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ۸ مرکز مجاز مشاوره پرستاری در کاشان و آران و بیدگل وجود دارد گفت: خدمات مراقبت در منزل از مراکز مجاز دریافت شود.

خدمات مراقبت در منزل از مراکز مجاز کاشان دریافت شود

سلامت نیوز: مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ۸ مرکز مجاز مشاوره پرستاری در کاشان و آران و بیدگل وجود دارد گفت: خدمات مراقبت در منزل از مراکز مجاز دریافت شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، معصومه حمزه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به ازای هر 50هزار نفر باید یک مرکز مراقبت در منزل وجود داشته باشد اظهار داشت: خدمات مراقبت در منزل توسط مراکز معتبر مجوز دار مشاوره پرستاری در کاشان و آران و بیدگل انجام می‌شود.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه وجود مراکز مراقبت در منزل در مناطق کاشان و آران و بیدگل از نظر استاندارد کشوری وضعیت مطلوبی دارد، افزود: نظارت مستقیم واحد "مراقبت در منزل" به عهده مدیر پرستاری در هر بیمارستان است.

حمزه‌ای با بیان اینکه طرح مراقبت در منزل زمان بستری بیماران در بیمارستان، هزینه‌های درمانی و عفونت‌های بیمارستانی بیماران را کاهش می‌دهد، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل هشت مرکز معتبر مجوز دار مشاوره پرستاری فعال هستند.

وی ضمن اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز مراقبت پرستاری تصریح کرد: تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، کشیدن بخیه، سونداژ و غیره از جمله خدمات این مراکز است که به بیمارستان‌ها، مراکز خدمات پرستاری در منزل و بیمه‌ها اعلام شده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حسن سابقه و توانمندی علمی و حرفه‌ای در انجام وظایف دارندگان مجوز مراقبت در منزل در اخذ مجوز مراکز hospice موثر است، ابراز داشت: این مراکز برای نگهداری و مراقبت از بیماران مزمن است که خارج از بیمارستان یا نزدیک آن دایر می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha