یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

2 پسر جوان که زنی را به باغی برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی قضات دادگاه گناهکار تشخیص داده شده و به شلاق و تبعید محکوم شدند.

محاکمه عاملان آزار زن جوان در باغ سیب

سلامت نیوز: ۲ پسر جوان که زنی را به باغی برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی قضات دادگاه گناهکار تشخیص داده شده و به شلاق و تبعید محکوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، چندی قبل زن جوانی به كلانتری دماوند رفت و از حادثه هولناكی خبر داد. او گفت كه 2پسر جوان كه او را به‌عنوان مسافر سوار خودروی پراید‌شان كرده بودند با تهدید وی را به باغ سیبی در دماوند كشانده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

او گفت: من آرایشگر هستم.بعد از جدایی از شوهرم به تنهایی زندگی می‌كنم. روز گذشته وقتی می‌خواستم از محل كارم به خانه برگردم یك پراید سفیدرنگ توقف كرد و به‌عنوان مسافر سوار آن شدم. 2پسر جوان سوار خودرو بودند و در بین راه یكی از آنها شروع به صحبت كرد. او می‌خواست با من طرح دوستی بریزد اما مخالفت كردم و گفتم كه می‌خواهم از ماشین پیاده شوم اما راننده سرعت ماشین را بیشتر كرد. آنها تهدید كردند اگر سر و صدا كنم جانم را می‌گیرند و در نهایت من را به باغ سیبی بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

با ثبت اظهارات زن جوان تحقیقات برای دستگیری 2متهم آغاز شد و مأموران چند روز بعد توانستند آنها را در مخفیگاه‌شان دستگیر كنند. وقتی 2متهم تحت بازجویی قرار گرفتند اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت زن جوان را انكار كردند و گفتند كه او با میل خودش همراه آنها به باغ سیب رفته است. یكی از آنها گفت:ما از مدتی قبل با زن جوان در ارتباط بودیم و او خودش همراهمان به باغ آمد. اظهارات متهمان در شرایطی بود كه مأموران در جریان بازرسی از باغ تصاویری كشف كردند كه ادعای متهمان را تأیید می‌كرد و حاكی از آن بود كه هیچ اجباری برای رفتن شاكی به باغ سیب وجود نداشته است. در این شرایط نام زن جوان نیز در بین متهمان پرونده قرار گرفت و چند روز قبل هر سه نفر محاكمه شدند.

در این جلسه كه در شعبه پنجم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت برگزار شد 2پسر جوان از كاری كه كرده بودند ابراز ندامت كردند و زن جوان نیز قبول كرد كه به دروغ ادعا كرده بود كه ربوده شده است. با وجود این قضات دادگاه پس از شور هر 3نفر را گناهكار تشخیص دادند و زن جوان را به تحمل100ضربه شلاق و 2پسر جوان را به 2سال تبعید و تحمل 100ضربه شلاق محكوم كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha