مدیر کل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در رابطه با خریداری 5000 واحد مسکن مهر برای مددجویان این نهاد حمایتی، از تحویل 4000 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

4 هزار خانوار کمیته امدادی خانه دار می شوند

سلامت نیوز: مدیر کل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در رابطه با خریداری 5000 واحد مسکن مهر برای مددجویان این نهاد حمایتی، از تحویل 4000 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش سلالمت نیوز به نقل از  ایسنا،ابراهیم بازیان با بیان اینکه کمیته امداد طی سالیان اخیر با حضور هیئت امنای جدید توجه خاصی به موضوع مسکن به عنوان عاملی توانمند ساز در زندگی مدد جویان داشته است، اظهار کرد: بودجه سال جاری مسکن که مدد جویان را در تامین مسکن خود یاری می کند، نسبت به قبل بیش از هفت برابر افزایش یافته است.

وی از ارائه خدمات عمرانی بالغ بر ۷۵ هزار مورد خبر داد و افزود: این خدمات ۳۰ هزار مورد ساخت مسکن شهری و روستایی در کشور و ۴۵ هزار مورد خدمت تعمیراتی در مساکن خود مالکی مدد جویان مناطق محروم، روستاها و شهرهای کوچک شامل می شود.

بازیان «ساماندهی مسکن مدد جویان کمیته امداد توام با کار جهانی و انقلابی» را از اهم محور های شعار کمیته امداد دانست و افزود: نیاز مدد جویان در حوزه مسکن انباشته است و تلاش داریم طی یک برنامه سه ساله این موارد را رفع کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از محل تفاهم نامه،  4000 واحد را تا پایان شهریور ماه به مرحله بهره برداری و تحویل می رسانیم و این طرح مساکنی را شامل می شود که دارای ضوابط فنی و اجرایی و در دور افتاده ترین و محروم ترین بخش های روستایی هفت استان کشور هستند.

بازیان ادامه داد: همچنین 5000 واحد مسکن مهر را از بابت مطالبات کمیته امداد از دولت در دست داشتیم که در حال تهاتر با وزارت راه هستیم تا این مساکن به تدریج تحویل گرفته شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: 80 درصد خانوار های تحت پوشش یکی دو نفره هستند که در اولویت تهیه مسکن قرار ندارند و مابقی خانواده ها نزدیک 100 هزار خانوار فاقد مسکن هستند و امیدواریم تا پایان برنامه ششم بخش عمده آن ها و نزدیک به ۳۰۰ هزار مورد مسکن خود مالکی تحت خدمات دهی ما قرار گیرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha