رئیس بیمارستان هلال احمر ایران در مکه با اشاره به مراجعه سرپایی روزانه 300 تا 400 زائر بیمار به این بیمارستان گفت:مرکز درمانی هلال احمر در صحرای عرفات 9 شهریور فعال می‌شود.

مراجعه سرپایی روزانه 400 زائر بیمار به بیمارستان

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان هلال احمر ایران در مکه با اشاره به مراجعه سرپایی روزانه 300 تا 400 زائر بیمار به این بیمارستان گفت:مرکز درمانی هلال احمر در صحرای عرفات 9 شهریور فعال می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازفارس،محمدتقی حلی ساز ،با اشاره به اینکه بیمارستان هلال احمر ایران در مکه اکنون با استعداد بسیار خوب 60 تخت فعال است، افزود: در این بیمارستان تمامی تخصص های لازم برای ارائه خدمت به زائران فعال است و بخش های آی سی یو و سی سی یو بیمارستان نیز پذیرش بیمار دارد.

وی با اشاره به مراجعه سرپایی روزانه 300 تا 400 زائر بیمار به بیمارستان، اظهار کرد: در حال حاضر 12 زائر بیمار که بیشتر آنها سن بالایی دارند در بیمارستان مکه بستری هستند.

رئیس بیمارستان هلال احمر ایران در مکه همچنین به بازدید مسئولان بهداشت و درمان عربستان از این بیمارستان که پس از 2 سال، دوباره راه اندازی شده و رضایت آنها از خدمات ارائه شده و تسریع در راه اندازی بیمارستان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان هلال احمر در صحرای عرفات از 9 شهریور فعال خواهد شد، اظهار کرد: امسال شرایط صحرای عرفات نسبت به قبل تغییرات بسیاری کرده و چادرها متفاوت و با سازه های فلزی برپا شده که مجهز به کولرهای ایستاده قوی و لذا در خنک کردن فضاهای داخل چادرها با مشکلی مواجه نیستیم.

حلی ساز با بیان اینکه فضایی که امسال برای راه اندازی بیمارستان عرفات به هلال‌احمر ایران اختصاص داده اند، بسیار مناسب است؛ گفت: بازدیدها و ارزیابی‌های لازم برای نحوه فعالیت بیمارستان در عرفات انجام و همه امکانات یک بیمارستان تخصصی به جز انجام اعمال جراحی؛ در این بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی لازم به زائران فراهم خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha