پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 221464

جسد فردی که براثر بارندگی شب گذشته 26 مرداد در حوالی تنگ دالان از توابع دهستان کهورستان مفقود شده بود با تلاش نیروهای مردمی پیدا شد.

پیدا شدن مفقود سیلاب در کهورستان هرمزگان

سلامت نیوز: جسد فردی که براثر بارندگی شب گذشته 26 مرداد در حوالی تنگ دالان از توابع دهستان کهورستان مفقود شده بود با تلاش نیروهای مردمی پیدا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این حادثه غروب چهارشنبه(25 مرداد) در حوالی تنگ دالان از توابع دهستان کهورستان رخ داد که در پی آن‌یک خودروی تویوتا 2700 در یک رودخانه فصلی گیر افتاد و در آب غرق شد.

سه نفر در این خودرو حضور داشتند که یکی از سرنشینان جلو و یکی از سرنشینان صندلی عقب پس از غرق شدن خودرو توانستند از اتاق ماشین خارج و پس از 100 متر تلاش در آب رودخانه به کناره برسند و نجات پیدا کنند.

راننده خودرو به دلیل موقعیتی که داشت موفق نشد به‌موقع از ماشین خارج شود و در آب خروشان ناشی از بارندگی به همراه خودرو غرق شد.

تلاش‌های مردمی برای نجات راننده از همان لحظه آغاز شد و با کم شدن آب رودخانه تعدادی توانستند خود را به خودرو در داخل آب برسانند اما خبری از راننده در آن نبود.

ازاین‌رو تلاش‌ها برای پیدا کردن فرد مفقودشده از سوی مردم در کنار خانواده فرد مفقودشده در تمام طول شب ادامه یافت ولی در تاریکی نتیجه‌ای حاصل نشد. بالاخره با روشن شدن هوا، ساعت 6 و 40 دقیقه جسد فرد مفقودشده پنج کیلومتر آن‌طرف‌تر با تلاش تیم مردمی پیدا شد. گروه امداد و نجات نیز از ساعت 4:30 دقیقه صبح به‌وسیله سگ زنده یاب به عملیات جستجو پرداختند.

فرد فوت‌شده یکی از اهالی روستای کسه در نزدیکی کهورستان و از توابع بخش مرکزی شهرستان خمیر است . دو نفر از نجات‌یافتگان این حادثه نسبت فامیلی با فرد متوفی دارند.

در همین خصوص رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان، به تشریح جزییات گرفتار شدن یک دستگاه خودرو تویوتا سواری با سه سرنشین در سیل، براثر طغیان رودخانه دشت جیحون در تنگه دالان و دشت جیحون پرداخت.

دکتر امیر حسن اسدی گفت: در ساعت 23 شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 بندر خمیر و ارائه گزارشی مبنی بر گرفتار شدن سرنشینان یک خودرو سواری در سیل به خاطر طغیان رودخانه دشت جیحون، به دنبال بارندگی شدید، بلافاصله آمبولانس اورژانس 115 سرتنک به همراه گروه‌های امدادی دیگر به محل اعزام شدند . دو نفر از سرنشینان خودرو که به‌صورت سطحی مصدوم شده بودند در محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha