راز دو سر بریده شده و سوخته در خیابان شیخ بهایی با تلاش ماموران اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس جنایی پرونده فاش شد.

راز سرهای بریده فاش شد/اعترافات پیرمرد به قتل عروس وپسرش

سلامت نیوز: راز دو سر بریده شده و سوخته در خیابان شیخ بهایی با تلاش ماموران اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس جنایی پرونده فاش شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر  ساعت ۱۱ نیمه شب یازدهم مرداد امسال از طریق مرکز پلیس ۱۱۰خبر کشف سرهای دو انسان ک در محوطه خاکی در منطقه یوسف آباد، خیابان شیخ بهایی و پایین تر از اتوبان همت پیدا شده بود به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بررسی های ابتدایی نشان داد که سرهای کشف شده متعلق به یک آقا و خانم ۳۰ ساله است که آثار اصابت شلیک گلوله ساچمه ای روی سر آن ها وجود داشت و قاتل با انتقال سرهای بریده شده از بدن اقدام به سوزاندن آن ها کرد تا مانع شناسایی هویت مقتولان شود.

با آغاز اقدامات پلیسی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته منطقه موفق به شناسایی یک خودرو شاسی بلند شدند که در شب کشف سرها در آن محل توقف کرده بود و همزمان با پیاده شدن راننده خودرو، در محل کشف سرها، آتش شعله ور شده بود.

در شرایطی که در طول رسیدگی به پرونده هیچ گونه پرونده فقدانی آقا و خانمی با مشخصات مورد نظر کارآگاهان در سیستم پلیس  ثبت نشده بود.

کارآگاهان اداره دهم در اقدامات و تحقیقات جنایی موفق به کشف قسمت های دیگری از اجساد متعلق به زن مجهول الهویه در منطقه کهریزک شدند.

کارگاهان دایره جنایی با انجام اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی پیرمردی ۷۵ ساله در منطقه امیرآباد شدند که بنابر اظهارات همسایگان دارای یک پسر و عروس بوده و این پسر و عروس از چند روز پیش ترددی به محل سکونت پدر نداشتند.

تحقیقات در خصوص علت غیبت پسر ۳۸ این پیرمرد به نام بهرام و عروس ۳۵ ساله وی به نام نسرین در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و پیرمرد در اظهارات ابتدایی خود مدعی شد که بهرام و نسرین از حدود ۱۰ روز پیش از خانه خارج شده و از آن ها اطلاعاتی ندارد اما با این وجود شکایتی در خصوص گم شدن آن ها اعلام نکرده بود.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده در خصوص احتمال ارتکاب جنایت و با هماهنگی بازپرس پرونده بازرسی از محل سکونت پیرمرد ۷۵ ساله در دستور کاراگاهان قرار گرفت.

کاراگاهان در اولین مرحله اطلاع پیدا کردند که پیرمرد ۷۵ ساله مالک یک خودروی شاسی بلند مشابه خودروی مشاهده شده در تصاویر دوربین های مداربسته است.

در ادامه و با حضور تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی تهران در محل سکونت پیرمرد باتوجه به آثار موجود در خانه وی به ناچار به قتل پسر و عروسش اعتراف کرد و گفت که هر دو قربانی اعتیاد شدید به مواد مخدر  شیشه داشتند که وی شب پیدا شدن سرهای بریده شده هر دو نفر را با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسانده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر کشف پرونده جنایت سرهای برده شده در تهران  به خبرنگارمهر گفت :اطلاع رسانی تکمیل در خصوص این جنایت به زودی اعلام خواهد شد،


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha