مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی زائرانی که با علائم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

55 زائر مسموم شده در مشهد درمان و ترخیص شدند

سلامت نیوز:مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی زائرانی که با علائم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حسنی در ارتباط با مسمومیت 55 زائر در مشهد اظهار داشت: روز گذشته 55 نفر از زائران یکی از هتل های اقامتی در مشهد مقدس به دلیل احتمالی مصرف غذای آلوده دچار علائم مسمومیت شده بودند که تمامی این افراد به درمانگاه منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد به دلیل اینکه علائم مسمومیت از ساعت هفت الی هشت شب ظاهر شده این مسمومیت به دلیل مصرف غذای ظهر بوده است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: تمامی زائران با علائم مسمومیت به صورت سرپایی درمان و از درمانگاه مرخص شدند و در حال حاضر شرایط مساعد و مطلوبی دارند.

حسنی افزود: به محض اطلاع از وقوع مسمومیت جمعی، کارشناسان بهداشت محیط به منظور بررسی محیط، علت حادثه و نمونه برداری در هتل حاضر شدند و کنترل عوامل محیطی صورت گرفت.

وی افزود: نمونه های غذایی در حال بررسی است و نتایج علت این مسمومیت تا روز شنبه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha