شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 222215

مدیر عملیات پزشکی حج طی دستوری به مدیریت سلامت کاروان هر دو بیمارستان جمعیت هلال احمر در مکه و مدینه خواستار تشکیل کارگروه تخصصی بهداشت و پزشکی شد.

بررسی سلامت غذاهای زائران در حج

سلامت نیوز:مدیر عملیات پزشکی حج طی دستوری به مدیریت سلامت کاروان هر دو بیمارستان جمعیت هلال احمر در مکه و مدینه خواستار تشکیل کارگروه تخصصی بهداشت و پزشکی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر پیرحسین کولیوند گفت: با تشکیل این کارگروه تخصصی، محیطی امن از نظر روانی برای زائران ایجاد خواهد شد، تا این عزیزان با خیالی آسوده به انجام اعمال سخت و مهم حج بپردازند.

وی با بیان این که ایجاد این کارگروه نه تنها موجب افزایش آگاهی های بهداشتی، حفظ سلامت و ایجاد محیط امن روانی برای زائران حج می شود، بلکه موجب افزایش آگاهی در مورد حوادث احتمالی و بیماریهای رایج در حج و راههای جلوگیری از آنان نیز می شود.

کولیوند اهم وظایف این کمیته را بررسی تنظیم لیست میوه های توزیع شده به منظور اصلاح رژیم غذایی، بررسی غذاهای توزیع شده در حج از جهت میزان کالری و احیاناً اصلاح آن با کم و زیاد کردن بعضی از ارقام و بررسی تنوع غذایی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همت و مساعدت مسئولین ستاد که همواره در کنار ما و مترصد ارائه بالاترین نوع خدمت به زائرین هستند بتوانیم خدمات ارزنده ای ارائه دهیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha