سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق در دو مغازه متروکه در اتوبان بعثت، جان زن و مرد کارتن خواب را گرفت.

مرگ زن و مرد کارتن خواب در حریق مغازه متروکه

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق در دو مغازه متروکه در اتوبان بعثت، جان زن و مرد کارتن خواب را گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در مورد حادثه حریق دو باب مغازه در اتوبان بعثت اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۵ شب گذشته وقوع حریق در چند مغازه اطراف اتوبان بعثت به آتش نشانان اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در نبش خیابان ذوالفقاری(اتابک) اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور نیروهای آتش نشانی در محل مشخص شد دو باب مغازه متروکه به وسعت 40 متر دچار حریق شده است که با توجه به اینکه این محل متروکه بود تعدادی از افراد کارتن خواب و بی خانمان در این محل سکونت داشتند که از راه‌های دیگری وارد این مغازه می‌شدند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با بریدن کره کره‌ها، از مسیری دیگر وارد مغازه شدند که به محض ورود دو مرد دود زده این حادثه را از مغازه خارج کردند همچنین آتش‌نشانان با پیکر سوخته دو زن و مرد مواجه شدند که پس از تحویل به نیروهای اورژانس مشخص شد هر دو جان خود را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: علت مرگ این دو زن و مرد از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود و این عملیات ساعت ۱ بامداد با تحویل محل به عوامل انتظامی پایان یافت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha