معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام دانش آموزان لازم التعلیم فاقد اوراق هویتی به شرط دریافت «برگه حمایت تحصیلی» در مدارس کشور خبر داد.

درهای مدارس به روی کودکان فاقد اوراق هویتی باز شد

سلامت نیوز:معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام دانش آموزان لازم التعلیم فاقد اوراق هویتی به شرط دریافت «برگه حمایت تحصیلی» در مدارس کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش  درباره نحوه ثبت نام کودکان فاقد اوراق هویتی در مدارس کشور، گفت: هیات دولت مصوبه‌ای را در تیرماه امسال به وزارت کشور ارسال کرد که طی آن وزارت کشور موظف شد زمینه ادامه تحصیل و حضور در مدارس را برای افراد 6 تا 18 سال فاقد اوراق هویتی فراهم کند.

وی افزود: وزارت کشور بر اساس مصوبه هیات وزیران، دستورالعملی را برای استانداری‌های کشور ارسال کرد که بر اساس نوبت به این کودکان برگه حمایت تحصیلی ارائه کنند.

حکیم‌زاده یادآور شد: بر این اساس نیز وزارت آموزش و پرورش به تمام ادارات کل استان‌ها نامه‌ای را ارسال کرد که طبق آن از مسئولان در خواست شده بود برای اجرای این مصوبه همکاری لازم را داشته باشند تا کودکان و نوجوانان لازم التعلیم فاقد اوراق هویتی بتوانند در مدارس حضور داشته باشند.

به گفته وی، تمام مدارس موظف هستند با ارائه کارت حمایت تحصیلی دانش‌آموزان را ثبت نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: فرمانداری‌ها و استانداری‌ها موظف بودند از تاریخ 30 تیر تا پایان مرداد ماه نسبت به صدور اوراق حمایت تحصیلی اقدام کنند که این تاریخ تمدید و صدور این اوراق تا نیمه شهریور تمدید شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha