وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید عباس موسوی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید عباس موسوی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازوبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی،  به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی مازندران منصوب می شوید.از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و كارشناسی اعضای هیأت علمی و كاركنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط این جانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زیر را انجام دهید:1.    تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان2.    عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم3.    ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی4.    صیانت از منابع انسانی، فیزیكی و مالی5.    توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود6.    توجه به امر اعتدال، توان مندی و شایسته سالاری در انتصابات و تكریم اعضای هیأت علمی و كاركنان حوزه سلامتامید است با اتكال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.
گفتنی است دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است که جایگزین دکتر جان بابائی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha