رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تقویت مجدد فعالیت مراکز درمانی هلال‌احمر در مدینه گفت: هماهنگی لازم برای بازگشت 40 زائر بدحال و بستری در بیمارستان‌ها به کشور با نخستین پرواز انجام شده است.

بازگشت ۴۰ زائر بیمار به کشور

سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تقویت مجدد فعالیت مراکز درمانی هلال‌احمر در مدینه گفت: هماهنگی لازم برای بازگشت 40 زائر بدحال و بستری در بیمارستان‌ها به کشور با نخستین پرواز انجام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدعلی مرعشی  با اشاره به اینکه از امروز بعد ازظهر زائران پس از رمی جمرات به مکه باز می‌گردند، افزود: بر این اساس بیمارستان صحرایی هلال‌احمر در منا تا فردا و تا زمانی که آخرین زائر ایرانی از منا به سمت مکه حرکت کند؛ فعال مانده و به زائران خدمات درمانی لازم را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به ویزیت 2 هزار و 500 زائر در منا در روز گذشته، گفت: شب گذشته از بیمارستان هلال‌احمر در مکه بازدید کردیم؛ هم‌اکنون در بیمارستان هلال‌احمر در مکه 53 زائر و در بیمارستان‌های سعودی 14 زائر بستری هستند.

 مرعشی با تأکید بر اینکه همه تلاش مرکز پزشکی بازگرداندن زائران بستری با نخستین پرواز به ایران است، اظهار کرد: مقرر شده است تا از 14 شهریور زائران به کشور بازگردند و بر این اساس همه تلاش خود را داریم تا با نخستین پرواز 40 زائر بدحال و بستری در بیمارستان را به کشور بازگردانیم و در نخستین پرواز برای این تعداد از زائران جا رزرو کرده‌ایم.

وی افزود: به علاوه با توجه به حضور بسیاری از زائران مدینه دومی در مدینه، از فردا فعالیت مرکز درمانی مدینه تقویت می‌شود تا این زائران از خدمات درمانی لازم بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha