دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

سه مرد که به توصیه یک رمال برای یافتن گنج شروع به حفاری در یکی از خانه‌های شهر«آبیک» قزوین کرده بودند بجای رسیدن به گنج به چاه فاضلاب رسیدند و به طرز دلخراشی درمنجلاب غرق شدند.

مرد فالگیر 3 جوینده گنج را به دام مرگ کشاند

سلامت نیوز: سه مرد که به توصیه یک رمال برای یافتن گنج شروع به حفاری در یکی از خانه‌های شهر«آبیک» قزوین کرده بودند بجای رسیدن به گنج به چاه فاضلاب رسیدند و به طرز دلخراشی درمنجلاب غرق شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، سه مرد که به توصیه یک رمال برای یافتن گنج شروع به حفاری در یکی از خانه‌های شهر«آبیک» قزوین کرده بودند بجای رسیدن به گنج به چاه فاضلاب رسیدند و به طرز دلخراشی درمنجلاب غرق شدند.

 دادستان آبیک در شرح این واقعه گفت: مرد صاحبخانه فرزند بیماری داشت که برای نجاتش به یک رمال مراجعه کرد. اما مرد رمال پس ازتوصیه‌های درمانی، به این مرد گفت: «داخل خانه ات گنجی پنهان است.» بنابراین مرد نگون بخت پس ازمرگ کودک بیمارش تصمیم گرفت دنبال گنج بگردد. بعد هم موضوع را با برادرش مطرح کرد.

برادر صاحبخانه هم ماجرا را با دو نفر از دوستان خود که اهل شمال بودند درمیان گذاشت. بدین‌ترتیب آنها به امید یافتن گنج دست به حفاری در خانه زدند.

این سه نفرحدود 9 روز برای یافتن گنج به حفاری ادامه دادند اما با توجه به اینکه در فاصله چند متری محل حفاری، چاه فاضلاب قرار داشت، ناگهان دیواره‌های چاه ریزش کرد ویکی ازآنها به داخل فاضلاب سرنگون شد.

سپس فرد دوم که برای نجات دوستش در حال تلاش بود سرنگون شد و نفر سوم هم که برای نجات آن دو نفر وارد چاه شده بود به همان سرنوشت گرفتار شد و هر سه درفاصله کوتاهی جان باختند.

صاحبخانه که راننده مینی بوس است دربازجویی گفت: «درحالی که از این اتفاق بشدت ناراحت شده بودیم با همسرم تصمیم گرفتیم اورژانس خبر کنیم. اما به خاطراینکه گرفتارنشویم از این کار منصرف شدیم. تا اینکه پس از مدتی اجساد مرده‌ها را از چاه درآورده و به داخل مینی بوس انتقال دادیم تا به کلانتری محل ببریم و تحویل پلیس بدهیم، اما از بیم گرفتاری مدتی با ماشین در شهر دور زدیم تا اینکه همسرم را از ماشین پیاده کرده و سپس اجساد را تحویل کلانتری آبیک دادم.

دادستان آبیک ادامه داد: بررسی‌های مقدماتی کارشناس‌ها نشان می دهد که موضوع وجود گنج یک توهم بوده و به مسئولان میراث فرهنگی شهرستان آبیک هم دستوراتی درباره بررسی محل حادثه داده شده تا تشخیص دهند آیا محل مورد نظر ارزش تاریخی و فرهنگی دارد یا خیر. ضمناً مرد صاحبخانه هم در بازداشت بسر می‌برد و بازجویی از وی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha