چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: برخلاف اظهار نظر پدر و مادر بنیتا مبنی بر بی خبری از قرار منع تعقیب صادر شده برای متهم ردیف دوم این موضوع به آنها ابلاغ شده است.

اظهارات والدین بنیتا کذب محض است

سلامت نیوز: قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: برخلاف اظهار نظر پدر و مادر بنیتا مبنی بر بی خبری از قرار منع تعقیب صادر شده برای متهم ردیف دوم این موضوع به آنها ابلاغ شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، پدر و مادر دختر بچه هشت ماهه امروز در پایان جلسه دوم رسیدگی به اتهامات عاملان قتل فرزندشان اظهاراتی درخصوص نحوه ابلاغ قرار منع تعقیب متهم ردیف دوم پرونده داشتند.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: برخلاف اظهار نظر پدر و مادر بنیتا مبنی بر بی خبری از منع تعقیب متهم ردیف دوم این موضوع به آنها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این مطلب که اظهارات انها فاقد ارزش قضایی است گفت: این خانواده در فضایی احساسی و تحت تأثیر القائات دیگران به دروغ گفته‌اند که این موضوع به آنها ابلاغ نشده است.

شهریاری افزود: این در حالی است که دستخطی از پدر و مادر بنیتا در پرونده وجود دارد که به خط خود نوشته‌‌اند نسبت به قرار منع تعقیب متهم ردیف دوم از اتهام قتل اعتراضی ندارند.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: برخلاف آنکه این افراد ادعا کرده اند من از آنها امضایی گرفته ام و برگه های منع تعقیب را من به آنها داده ام باید بگویم که آخرین دیدار من با مادر و پدر متهم در تاریخ 12 مرداد بوده در حالی که قرار منع تعقیب 14 مرداد صادر شده است.

وی افزود: فارغ از اینکه ابلاغ چنین احکامی به شاکی از وظایف نماینده دادستان یا سرپرست مجتمع نبوده است باید بگویم که بازپرس پرونده این موضوع را به آنها ابلاغ کرده و از آنها دستخط گرفته است.

نماینده دادستان تهران گفت: به خانواده بنیتا توصیه می‌کنیم که چنین جنجال آفرینی‌ها و هیاهوها کمکی به آنها نمی‌کند و باید بدانند که چنین اظهاراتی می‌تواند موجب آن شود که آنها تعقیب قضایی شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha