یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 224521

سرپرست اورژانس کشور از افزایش تعداد مسمومان غذایی در استان گیلان به 208 نفر و درمان آنها خبر داد و در مورد علت حادثه گفت: بر اساس آزمایش‌های اولیه مرغ‌های استفاده شده در آشپزخانه‌ای که غذا را تهیه کرده بود آلوده بوده است.

مسمومیت ۲۰۸ نفر با مرغ های آلوده در گیلان

سلامت نیوز: سرپرست اورژانس کشور از افزایش تعداد مسمومان غذایی در استان گیلان به 208 نفر و درمان آنها خبر داد و در مورد علت حادثه گفت: بر اساس آزمایش‌های اولیه مرغ‌های استفاده شده در آشپزخانه‌ای که غذا را تهیه کرده بود آلوده بوده است.

به گزارش سلامت نیوز، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین جزئیان مسمویت غذایی شهروندان صومعه‌سرا و فومن استان گیلان گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها تا ساعت 9:30 امروز(یکشنبه) تعداد مراجعان ناشی از این اتفاق به 208 نفر رسید که البته تمام آنها پس از درمان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: 133 نفر از مسمومان به بیمارستان‌ امام حسین مجتبی(ع) فومن و 75 نفر نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مسمومیت‌ها میان اهالی روستاهای کسما و پیرسرای شهرستان صومعه‌سرا و شهر بیجار فومن رخ داده در مورد علت حادثه گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از EOC دانشگاه گیلان آشپزخانه‌ای که غذای 3 مراسم عروسی در شهر کسما و شهربیجار و عزاداری در پیرسرا را تهیه کرده بود توسط تیم‌های بهداشتی پلمپ شده است.

کولیوند گفت: این آشپزخانه در دهستان گوراب زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا واقع شده و بر اساس آزمایش‌های اولیه مشخص شد که مرغ مصرفی توسط این آشپزخانه آلوده بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha