چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

با تأیید نهایی حکم قصاص و اعدام زنی به جرم کشتن و خیانت به همسر سومش، این جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

ماجرای زنی که ۳ شوهرش را به قتل رساند

سلامت نیوز: با تأیید نهایی حکم قصاص و اعدام زنی به جرم کشتن و خیانت به همسر سومش، این جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز،«ایران» نوشت: رسیدگی به این پرونده از سال قبل و به دنبال کشف جسدی در یک خودروی پژو ۲۰۶ رها شده در حوالی فلکه گلسرخ شیراز آغاز شد.

کارآگاهان با حضور در محل پی بردند جسد متعلق به مرد جوانی است که در جریان  جنایت مرموزی کشته شده است. به نظر می‌رسید عامل جنایت، پس از کشتن این مرد، جسد را در خودرو گذاشته و پس از رها کردن آن پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات برای شناسایی هویت قربانی و عامل این جنایت شروع شده بود که کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها  پی بردند قاتل ناشناس پس از کشتن این مرد جوان از تلفن همراه او با یکی از آشنایان وی تماس گرفته و خبر داده که جسد مقتول در فلکه گلسرخ در صندوق عقب خودرو است. مأموران با ردیابی‌هایی همسر مقتول را شناسایی کردند. سرانجام این زن در جریان بازجویی‌های تخصصی راز قتل شوهرش را فاش کرد و گفت: همسرم را با تزریق آمپول هوا کشتم.

این زن وقتی در برابر کارآگاهان قرار گرفت، جزئیات جنایت را شرح داد و گفت: از مدت‌ها قبل با همسرم اختلاف داشتم و همیشه با یکدیگر درگیر بودیم. البته این مرد همسر سوم من بود و چند بار می‌خواستم از او طلاق بگیرم اما راضی نمی‌شد. به همین خاطر نقشه قتلش را طراحی کردم و شبانه با تزریق آمپول هوا او را کشتم. بعد جسدش را درون خودرواش در گوشه خیابان رها کردم.

پس ازتحقیقات تکمیلی، این جنایتکار در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان فارس محاکمه شد. در  جلسه دادگاه، ابتدا نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار اشد مجازات متهم شد. سپس خانواده مقتول هم مجازات اعدام برای عروس جنایتکار خواستند.

در ادامه، زن جوان در دفاع از خود منکر قتل همسرش شد. این در حالی بود که قضات دادگاه از جنایت‌های دیگر او پرده برداشتند و مشخص شد  این زن در ۱۷ سالگی به دلیل وضعیت نامناسب خانوادگی به عقد مردی که چند سال از خودش بزرگ‌تر بوده درآمده و چندی بعد وی را به قتل رسانده و مرگ او را طبیعی جلوه داده بود.

مدتی بعد از این جنایت او با مرد دیگری ازدواج کرده و این بار نیز به دلیل اختلافات زیاد زناشویی، شوهر دومش را نیز به قتل رسانده و به دلیل مهارتی که در این کار داشته هیچ ردی بر جای نگذاشته بود. به این ترتیب قتل این مرد را هم مرگ عادی جلوه داده بود تا اینکه با قتل همسر سومش تمام ماجراها فاش شد.

در جریان رسیدگی به پرونده همچنین مشخص شد این زن  زمانی که با همسر سومش زندگی می‌کرده، صیغه مرد دیگری نیز بوده است. از این‌رو آن مرد هم در دادگاه حاضر شد که او هم به دادرسان دادگاه گفت: این زن من را تهدید کرده بود که اگر صیغه‌نامه‌اش را تمدید نکنم مرا می‌کشد.

با مطرح شدن این ماجراها قضات دادگاه دستورات لازم را برای تحقیق درباره قتل دو همسر قبلی این زن صادر کردند. پس از آخرین دفاعیات این زن، قضات دادگاه وی را به قصاص و به اتهام زنا به اعدام محکوم کردند. قضات دیوان عالی کشور نیز حکم را تأیید کردند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بیمه عمر ایران ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    0 0
    این اتفاقا در امریکا زیاد میفتاد متاسفانه پرونده های شوهر کشی در ایران هم زیاد شده. خیلی ممنون از انتقال اخبار