معاون اجتماعی پلیس قزوین از مرگ وکیل زن در حادثه تیراندازی شب گذشته در دفتر وکالت خبر داد

مرگ وکیل زن پس از تیر اندازی نامزدش در دفتر وکالت

سلامت نیوز: معاون اجتماعی پلیس قزوین از مرگ وکیل زن در حادثه تیراندازی شب گذشته در دفتر وکالت خبر داد

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، سرهنگ رضا رضایی گفت:ساعت ۲۲ شب گذشته پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، فردی مسلح پس از ورود به دفتر وکالت نامزدش اقدام به تیراندازی با اسلحه کلت کرده و از صحنه حادثه متواری شده است.

معاون اجتماعی پلیس استان قزوین افزود: در این حادثه تیراندازی وکیل خانم و منشی اش(برادرش) از ناحیه صورت و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه  تلاش برای دستگیری ضارب متواری آغاز شد، اضافه کرد: با تلاش ماموران خودرو متهم در عوارضی آزاد راه " قزوین- کرج " به صورت ر‌ها شده کشف، و ضارب  که اقدام به خودکشی کرده بود بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلت از خودروی ضارب عنوان داشت: متاسفانه وکیل خانم، ساعتی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه متهم در بیمارستان تحت نظر پلیس قرار دارد، تصریح کرد: تحقیقات پلیس در خصوص علت حادثه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha