محمد رضا ظفرقندی با اکثریت آرا، در اولین نشست شورای عالی نظام پزشکی با حضور 27 نفر از اعضای این شورا، به عنوان رئیس شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شد و به جای اسماعیل ایدنی بر کرسی ریاست این شورا نشست.

محمدرضا ظفرقندی رئیس شورای عالی نظام پزشکی شد

سلامت نیوز:محمد رضا ظفرقندی با اکثریت آرا، در اولین نشست شورای عالی نظام پزشکی با حضور 27 نفر از اعضای این شورا، به عنوان رئیس شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شد و به جای اسماعیل ایدنی بر کرسی ریاست این شورا نشست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، همچنین در این انتخابات، هیات رئیسه شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شدند.


به گزارش سازمان نظام پزشکی،براساس این گزارش، ظفر قندی با 27 رای به ریاست شورای عالی، گل علیزاده با 26 رای نایب رییس اول، اسپید با 27 رای نایب رئیس دوم و مصلحی به عنوان دبیر انتخاب شدند.
ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز با اشاره به انتخابات هیات رییسه شورای عالی سازمان نظام پزشکی گفت: این انتخابات نشانه یک بلوغ اجتماعی و یک شروع بی نظیر است.


فاضل با اشاره به این اتفاق نظر و رای یکدست به کاندیداها افزود: برای اولین بار بود که ما شاهد چنین اتفاق نظری بودیم و ما این را نشانه خوبی برای یک شروع قدرتمند می دانیم و امیدوارم با همدلی و همراهی هم گره ای از کار مردم و مملکت باز کنیم.
در ادامه جلسه محمدرضا ظفرقندی به عنوان رئیس جدید شورای عالی هم با اشاره به انتخابات گفت: در این دوره ما با ماراتن انتخابات روبرو بودیم و با تمام فراز و فرودهایی که داشت با انتخاب دکتر فاضل به سرانجا م نیکویی رسید.
وی تصریح کرد: امیدوارم که شایسته این لطف شورای عالی باشم و به یقین می دانم که با تمام سلیقه ها و نظر های دوستان کار میکنیم که ما به شدت به این همگرایی و تعامل نیاز داریم .


در اولین نشست منتخبان شورای عالی نظام پزشکی که اول مهرماه برگزار شد، برای هر پست ریاست کل و نواب اول و دوم فقط یک نفر کاندید شدند و تمام کاندیداها با تمام 27 رای انتخاب شدند.
براساس این گزارش، شهریورماه نیز ایرج فاضل به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران انتخاب شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha