کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باران در شمال کشور تا آخر هفته ادامه دارد.

هوا تا آخر هفته بارانی است/ دما 12 درجه کاهش یافت

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باران در شمال کشور تا آخر هفته ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی ، اظهار داشت: شمال کشور تا آخر هفته بارانی است و در بخش هایی از این مناطق شاهد کاهش دما خواهیم بود. امروز دمای هوا در گیلان تا 12 درجه کاهش می یابد. این کاهش دما در استان های مازندران و گلستان هم رخ می دهد.

وی ادامه داد: امشب اوج بارش ها  در شمال کشور است به همین دلیل برای استان گلستان اخطاریه ای صادر شده است. میزان بارش باران در گرگان 69.6 میلیمتر بارش به ثبت رسیده است. از هموطنان در گلستان می خواهیم با توجه به  وزش باد و وقوع صاعقه از تردد در زیر دکل های مخابراتی، برق و ساختمان های در حال  ساخت اجتناب کنند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی موج دوم بارش ها از آخر هفته در شمال غرب و شمال کشور آغاز شده و دامنه بارش ها تا شمال شرق کشور کشیده می شود.

وی در مورد هوای شمال غرب کشور گفت: در شمال و شرق استان آذربایجان شرقی شاهد کاهش دما، بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود اما در اردبیل علاوه بر بارش پراکنده با مه روبرو می شویم.

گودرزی از ورود گرد و غبار از غرب کشور خبر داد و افزود:  با توجه به ورود جبهه گردو  غبار از امروز در استنان های کردستان،ایلام، کرمانشاه و خوزستان شاهد گرد و غبار خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha