وکیل مدافع قاتل ستایش از انجام فرآیند استیذان در پرونده موکلش خبر داد و گفت: پرونده برای اجرای حکم به دادسرای پاکدشت ارسال شده است.

صدور استیذان برای اعدام قاتل ستایش/ نیازی به پرداخت تفاضل دیه نیست

سلامت نیوز:وکیل مدافع قاتل ستایش از انجام فرآیند استیذان در پرونده موکلش خبر داد و گفت: پرونده برای اجرای حکم به دادسرای پاکدشت ارسال شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مجتبی فرحبخش با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش قریشی اظهار کرد: فرآیند استیذان مربوط به اجرای حکم انجام و به دادسرای مجری حکم ابلاغ شده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه زمان اجرای حکم مشخص است یا خیر، گفت: وقتی استیذان صورت می‌گیرد، مانعی برای اجرای حکم وجود ندارد و هر لحظه امکان اجرای حکم وجود دارد.

وکیل مدافع قاتل ستایش با اشاره به تعیین شدن ارش‌البکاره و مهرالمثل در این پرونده اضافه کرد: در این پرونده 120 میلیون تومان برای ارش‌البکاره و مهرالمثل در نظر گرفته شده که البته موکلم نسبت به این میزان اعتراض کرده است.

فرحبخش در پاسخ به این پرسش که آیا در مرحله اجرای حکم باید فاضل دیه از سوی خانواده ستایش پرداخته شود، توضیح داد: متاشفانه برای امیر حسین یک حکم قصاص و یک حکم اعدام تعیین شده و این در حالی است که در قانون فاضل دیه برای اجرای حکم قصاص پرداخته می‌شود و چون حکم دیگر یعنی اعدام هم وجود دارد، خانواده قریشی مجبور به پرداخت فاضل دیه نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha