سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

دخترخردسال که شاهد قتل مادر و خواهر ٤ ساله‌اش به دست عموی جنایتکارش بود پس از بهبود نسبی جزئیات جنایت نیمه شب را فاش کرد.

سلامت نیوز: دخترخردسال که شاهد قتل مادر و خواهر ٤ ساله‌اش به دست عموی جنایتکارش بود پس از بهبود نسبی جزئیات جنایت نیمه شب را فاش کرد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، «آذین» -10 ساله- در گفت‌و‌گوی اختصاصی با «ایران» گفت: «چند روز قبل از حادثه، عمویم به خانه ما آمد و گفت که می‌خواهد خانم جوانی را که از آشنایانش بود به خانه ما بیاورد اما مادرم بشدت مخالفت کرد. بعد از رفتن عمویم، مادرم با زن جوان تماس گرفت و او را نصیحت کرد.
 
عمویم که از این موضوع با خبر شده بود به مادرم گفت: «همان‌طور که آبرویم را بردی آبرویت را می‌برم و داغت را به دل خانواده ات می‌گذارم.» شب حادثه هم عمویم در حالی که صورتش را پوشانده بود وارد خانه شد و طوری وانمود کرد که انگار یک غریبه وارد شده است.اما وقتی صورتش معلوم شد به مادرم گفت آبرویت را می‌برم.بعد هم با چاقو به جان مادر و خواهرم و من افتاد.» پدر و دایی آذین نیز دیروز با حضور در دادسرای امور جنایی تهران خواهان مجازات فوری عامل این جنایت شدند.

پدر «آذین» که شامگاه سه‌شنبه ٢٨ شهریور در جریان قتل همسر و دختر ٤ ساله‌اش و مجروح شدن دختر ١٠ ساله‌اش قرار گرفته بود به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: «برادرم هرگز به من نگفته بود که همسرم مشکلی دارد. در سه ماه گذشته من تنها یکبار او را دیدم آن هم دو دقیقه. چطور می‌گوید که بابت این موضوعات با من صحبت کرده است.
 
از طرفی او مدعی شده که من توجه نکرده ام. خب چرا این موضوع را به خانواده همسرم نگفته و خودش اقدام کرده است. از طرف دیگر فردی که برادرم مدعی است به من خیانت کرده و با همسرم ارتباط داشته از دوستان صمیمی من است و هم من به خانه او می‌روم و هم او به خانه ما می‌آید. به چشم هایم اعتماد ندارم که به او اعتماد دارم. او آن شب به مقابل خانه‌مان آمده بود تا سوئیچ ماشینش را بدهد تا برادر خانمم برای شرکت در عروسی از آن استفاده کند.او سوئیچ را به دخترم داده و رفته بود.

مرد جوان در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: «همسر و دخترم بی‌گناه بودند و دلم نمی‌خواهد خون بی‌گناهشان پایمال شود. می‌خواهم قاتل همسر و بچه‌ام هرچه سریع‌تر مجازات شود. زمانی که این خانه را اجاره کردم برادرم به من گفت یک طبقه را به او اجاره دهم و مبلغی در اجاره خانه به من کمک می‌کند. اما همسرم قبول نکرد. می‌گفت برادرم در تهران تنهاست و درست نیست که او با ما هم‌خانه شود.»

برادر زن جوان جانباخته نیز با حضور در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران اعلام کرد، پدر و مادرش خواهان قصاص قاتل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha