مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال و آماده خدمت‌رسانی به عزاداران سیدالشهدا خواهد بود.

مرکز اهدای خون وصال در تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است

سلامت نیوز: مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال و آماده خدمت‌رسانی به عزاداران سیدالشهدا خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، دکتر سید مرتضی طباطبایی با بیان اینکه همشهریان تهرانی می‌توانند برای اهدای خون شنبه هشتم مهر و یکشنبه نهم مهر 96 مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به مرکز اهدای خون وصال شیرازی مراجعه کنند، گفت: ساعت کاری این مرکز در روز تاسوعا از ساعت 8 الی 24 و در روز عاشورا از ساعت 7 الی 22 است.

وی از مراجعه بیش از 215 هزار نفر در شش ماهه نخست سال جاری به مراکز اهدای خون پایتخت خبر داد و افزود: از این تعداد 166 هزار و 507 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

طباطبایی با بیان اینکه شاخص اهدای مستمر در این مدت 51 درصد بوده، ادامه داد: سهم اهداکنندگان مستمر خون 85 هزار و 244 واحد خون بوده که این آمار نسبت به سال گذشته نزدیک به شش درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha