دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 225983

رسانه‌های داخلی مکزیک با تاکید بر اینکه جست و جو در میان آوار به جا مانده از زلزله ۷.۱ ریشتری اخیر در این کشور همچنان ادامه دارد، اعلام کردند: شمار تلفات این حادثه به ۳۶۱ تن رسیده و هشت تن هنوز مفقود هستند.

تلفات زلزله مکزیک از ۳۶۰ نفر گذشت

سلامت نیوز: رسانه‌های داخلی مکزیک با تاکید بر اینکه جست و جو در میان آوار به جا مانده از زلزله ۷.۱ ریشتری اخیر در این کشور همچنان ادامه دارد، اعلام کردند: شمار تلفات این حادثه به ۳۶۱ تن رسیده و هشت تن هنوز مفقود هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، نیروهای امداد و نجات همچنان در حال جست و جو در میان آوار یک ساختمان اداری هفت طبقه‌ هستند که بر اثر این زمین لرزه قدرتمند فرو ریخت.

این ساختمان یکی از ۳۸ سازه‌ای است که در مکزیکوسیتی، پایتخت این کشور در پی این زلزله فرو ریختند.

تعداد قربانیان پس از دو هفته جست و جو و بیرون کشیدن اجساد از میان آوار و خرابه‌های به جا مانده از زمین لرزه به تدریج افزایش یافته و مقامات محلی می‌گویند که تقریبا تمام مناطق و ساختمان‌های فرو ریخته در مکزیکوسیتی تا کنون آواربرداری و پاکسازی شده‌اند.

به گزارش ای بی سی، شهردار مکزیکوسیتی نیز اعلام کرد که ۲۵ نفر از حادثه دیدگان همچنان در بیمارستان بستری هستند که وضعیت چهار نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی افزود: در جریان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و آواربرداری از مناطق حادثه دیده، بسیاری از شهروندان از همکاری‌های داوطلبانه و ارائه کمک‌های نقدی، پزشکی و تجهیزاتی دریغ نکردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha