عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست از ضرورت برگزاری جلسه فوری با اعضای این فراکسیون در جهت تعامل با دولت به منظور اتخاذ راهکاری موثر در جهت رفع بحران خشک شدن تالاب‌ها خبر داد.

نشست فوری فراکسیون محیط زیست برای رسیدگی به پرونده تالاب ها

سلامت نیوز:عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست از ضرورت برگزاری جلسه فوری با اعضای این فراکسیون در جهت تعامل با دولت به منظور اتخاذ راهکاری موثر در جهت رفع بحران خشک شدن تالاب‌ها خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،یوناتن بت کلیا، با ابراز تأسف از وضعیت تالاب‌های کشور گفت: قاعدتا اولین گام برای ورود به این موضوع تشکیل جلسه فوری فراکسیون محیط زیست است، این فراکسیون در زمان فعالیت دولت یازدهم، جلساتی را با حضور خانم ابتکار برای بررسی مشکلات مختلف در حوزه محیط زیست برگزار کرد، اما در دولت کنونی تاکنون جلسه‌ای برگزار نکرده است.

نماینده مردم مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: هم‌اکنون با توجه به اهمیت وضعیت محیط زیست کشور باید از مسئولان مربوطه از جمله رئیس سازمان محیط زیست برای شناسایی نقاط ضعفی که در این حوزه وجود دارد، و ارائه راهکاری موثر دعوت به عمل آورده شود، ضمن‌اینکه با بیان انتظاراتی که دولت در این مورد از مجلس دارد، می‌توانیم مطابق با نیاز آنها به این موضوع ورود پیدا کنیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: با توجه به اهمیت تالاب ها در محیط زیست مناطق و همچنین زندگی مردم، بسیار ضروری است که سازمان محیط زیست برای احیای تالاب ها برنامه ویژه ای را بیاندیشد.

گفتنی است حمید ظهرابی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه احیاء تالاب‌های کشور در دستور کار قرار دارد، از خشک‌شدن ۸۰ درصد تالاب‌ها خبر داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha