دبیر شورای دندانپزشکی وزارت بهداشت از تعیین تکلیف منبع آزمون دستیاری دندانپزشکی 97 خبرداد و گفت: کتب ملی دندانپزشکی منبع این آزمون نخواهند بود.

منبع آزمون دستیاری دندانپزشکی 97 تعیین شد

سلامت نیوز: دبیر شورای دندانپزشکی وزارت بهداشت از تعیین تکلیف منبع آزمون دستیاری دندانپزشکی 97 خبرداد و گفت: کتب ملی دندانپزشکی منبع این آزمون نخواهند بود.

دکتر حسن رزمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص اینکه منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده گفت: کتاب ملی دندانپزشکی در آزمون دستیاری دندانپزشکی 97 منبع آزمون نخواهد بود و منبع اعلام شده در سال  96 جایگزین کتب ملی می‌شود.

دبیر شورای دندانپزشکی وزارت بهداشت ادامه داد: البته تغییرات جزئی در منبع سال 96 ایجاد شده است و رفرنس نیز که «مک دونالد 2009 » بود، تغییر کرده و «مک دونالد 2016 » به عنوان مرجع تعیین شده است. 

وی در خصوص امکان تغییر منبع آزمون دستیاری دندانپزشکی در سال‌های آینده اظهار کرد: مرجع و محلی که تعیین رفرنس می‌کند هیات بورد وزارت بهداشت است. به همین دلیل در حال حاضر قابل پیش بینی نیست که رویکرد هیات بوردی که سال های آینده در وزارت بهداشت خواهند بود نسبت به کتاب ملی چگونه هست و بالطبع در زمان مقتضی برای این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود.

دکتر رزمی افزود: اگر شرایط کتاب ملی در سال های آینده به نحوی باشد که شرایط رفرنس شدن را داشته باشند ممکن است خود کتاب یا فصولی از کتاب منشاء و منبع آزمون دستیاری دندانپزشکی قرار گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha