مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری، علت مرگ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اعلام کرد.

پزشکی قانونی: علت فوت دانشجوی پزشکی شهرکرد گاز گرفتگی بود

سلامت نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری، علت مرگ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز، منصور فیروز بخت شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا، هرگونه شایعه ای مبنی بر خودکشی و همچنین ایست قلبی زهره قاسمی دانشجوی ترم 9 پزشکی را رد کرد.
این درحالی است که پیشتر برخی منابع علت مرگ این دانشجو را ایست قلبی و تنفسی عنوان کرده بودند.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز گفت: پس از انجام آزمایش ها و معاینه های اولیه پزشکی قانونی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن علت مرگ دانشجوی این دانشگاه عنوان شده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از قول فریده دارابی افزود: با توجه به اعلام اولیه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت این دانشجو با گاز مونوکسید کربن، سرپرست دانشگاه دستور بررسی علت و چگونگی وقوع این حادثه و برخورد قاطع و قانونی با عاملان و خاطیان را صادر کرده است.

پیکر این دانشجوی پزشکی پس از طی مراحل قانونی، عصر شنبه با حضور مسئولان و خانواده متوفی در زادگاه وی، روستای قلعه بهمن شهرستان فریدن استان اصفهان به خاک سپرده شد.

زهره قاسمی دانشجوی ترم 9 دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شامگاه جمعه در خوابگاه بهارستان این دانشگاه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha