وکیل مدافع قاتل ستایش از اجرای حکم موکلش در اواخر مهرماه خبر داد و گفت: وقتی استیذان صورت می‌گیرد، می‌توان پرونده‌های مفتوح دیگر را در نظر نگرفت.

اجرای حکم اعدام قاتل ستایش تا پایان مهرماه

سلامت نیوز:وکیل مدافع قاتل ستایش از اجرای حکم موکلش در اواخر مهرماه خبر داد و گفت: وقتی استیذان صورت می‌گیرد، می‌توان پرونده‌های مفتوح دیگر را در نظر نگرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مجتبی فرح‌بخش با اشاره به تعیین وقت حکم اعدام قاتل ستایش از سوی رئیس دادگستری استان تهران اظهار کرد: آن‌طور که اعلام شده حکم اعدام امیرحسین اواخر مهر ماه اجرا خواهد شد. این در حالی است که وی هنوز در دادگاه پرونده مفتوح دارد و به نظر می‌رسد باید کمی در این زمینه طمأنینه به خرج داده شود.

وی با بیان اینکه پرونده مفتوح قاتل ستایش در رابطه با پرداخت دیه، مهرالمثل و عرش‌البکاره است، افزود: موکلم نسبت به حکم این پرونده اعتراض داشته و نتیجه آن هنوز اعلام نشده است.

وکیل مدافع قاتل ستایش تاکید کرد: البته وقتی استیذان صورت می‌گیرد، نظر رئیس قوه قضاییه حکم را لازم‌الاجرا می‌کند.

فرح‌بخش با بیان اینکه قاتل ستایش هنوز از مرز 18 سالگی عبور نکرده است، گفت:‌ از مراجع مختلف بارها با خانواده ستایش صحبت شده اما جواب آنها یک نه بزرگ بوده است.

وکیل مدافع قاتل ستایش تاکید کرد: از نظر قانونی وقتی با یک حکم قطعی مواجه هستیم، می‌توان پرونده‌های مفتوح دیگر را نیز در نظر نگرفت.

وی در پاسخ به این سوال که اخیراً قاتل ستایش از وجود یک همدست خبر داده بود، آیا این موضوع تاثیری در تعویق اجرا حکم ندارد، گفت: امیر حسین این موضوع را با من در میان نگذاشته و شخصا نامه‌ای را ارسال کرده بود البته این طور به نظر می‌رسد که این ادعا مورد قبول واقع نشده زیرا اگر مورد قبول واقع شده بود من و او را برای ارائه توضیحات می‌خواستند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha