عده‌ای از داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی در اعتراض به نتایج آزمون دستیاری و اعمال سهمیه پنج درصدی رزمندگان و ایثارگران در این آزمون، صبح امروز برای دومین بار در یک هفته اخیر، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع شرکت کنندگان آزمون دستیاری دندانپزشکی مقابل مجلس

سلامت نیوز: عده‌ای از داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی در اعتراض به نتایج آزمون دستیاری و اعمال سهمیه پنج درصدی رزمندگان و ایثارگران در این آزمون، صبح امروز برای دومین بار در یک هفته اخیر، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایسنا،‌ پیرو اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی جمعی از داوطلبان این آزمون در اعتراض به نتایج اعلام شده امروز مجددا روبروی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

دندانپزشکان تجمع کننده خواستار بازبینی نحوه اعمال سهمیه‌های بومی، ایثارگر،‌ شاهد و سهمیه پنج درصدی جانبازان و ایثارگران بوده و اظهار می‌کردند در دفترچه ثبت‌نام صراحتا اعلام شده است، که باقی مانده سهمیه آزاد و ایثارگر متعلق به داوطلبین سهمیه آزاد است.

شرکت کنندگان معترض اظهار می‌کنند در دفترچه ثبت نام قید شده بوده است که بعد از ثبت نام تغییری در سهمیه های آزمون اعمال نمیشود و اعمال سهمیه 5 درصدی در حال حاضر غیر قانونی است.

گفتنی است،‌ در هفته‌ گذشته نیز شرکت کنندگان در این آزمون مقابل وزارت بهداشت و مجلس تجمع کرده بودند و این دومین تجمع است که مقابل مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha