کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در شمال غرب، شمال و شهر تهران امروز باد شدید می وزد. سرعت باد در اردبیل به 72 کیلومتر در ساعت می رسد.

وزش شدید باد در شمال، اردبیل و تهران/ هوا از فردا آرام می شود

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در شمال غرب، شمال و شهر تهران امروز باد شدید می وزد. سرعت باد در اردبیل به 72 کیلومتر در ساعت می رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،محمد اصغری ، اظهار داشت: امروز سرعت باد در انزلی به 70 کیلومتر در ساعت رسید. این سرعت وزش در منجیل و رودبار 61 کیلومتر در ساعت بود. شاهد آبگرفتگی در لنگرود و بارش شدید باران در انزلی ، لاهیجان و رشت بودیم.میزان بارندگی در رامسر به 51 میلیمیتر رسید. این میزان در آمل به 75 میلمیتر هم رسید.

وی ادامه داد: طول موج در برخی مناطق ساحلی از جمله بندر امیر آباد تا 4 متر هم رسید. البته هرچه از سواحل دورتر می شدیم میزان بارش کمتر می شد. بارش در کیاسر 6 میلیمتر بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تا ظهر امروز در گیلان کاهش دمای شدید،وزش باد و باران را شاهد هستیم و از فردا هوا آرام می شود. البته در این استان امروز احتمال بارش تگرگ وجود دارد. هوای این استان تا روز شنبه آرامی می شود.

اصغری تاکید کرد: در استان گلستان دما تا 13 درجه کاهش می یابد و رودخانه ها احتمال طغیان دارند.

وی از وزش باد با سرعت 72 کیلیومتر در ازدبیل خبر داد و افزود: نا آرامی های جوی امروز در شهرهای بیله سوار، مغان و گرمی رخ می دهد. پدیده خطر افرین این استان مه خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در مورد هوای تهران گفت: کاهش دما ادامه دارد و وزش باد شدید در برخی ساعات عصرگاهی رخ می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha