سیاوش‌پور از وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل خبر داد و گفت: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این جنایت مواد مخدری نیز مصرف نکرده است، اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.

جزییاتی از پرونده قتل هولناک پسربچه ۲ ساله رشتی

سلامت نیوز: سیاوش‌پور از وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل خبر داد و گفت: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این جنایت مواد مخدری نیز مصرف نکرده است، اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.

به گزارش سلامت نیوز، میزان نوشت: احمد سیاوش‌پور رئیس کل دادگستری گیلان، از وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل خبر داد و گفت: ناپدری یک پسربچه حدوداً 3 ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار میکوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می کند.

سیاوشپور گفت: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این عمل مجرمانه مواد مخدری نیز مصرف نکرده است اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.


رئیس کل دادگستری گیلان در پایان گفت: پرونده در بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی است و جسد طفل به منظور بررسی به پزشکی قانونی ارسال شده است؛ همچنین وضعیت روانی متهم نیز توسط کادر روانپزشکی در پزشکی قانونی بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha