مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام امور درمانی برای 27 نفر از ایثارگران توسط پروفسور والتر اشتومر از آلمان خبر داد.

انجام امور درمانی 27 ایثارگر در تهران توسط پروفسور آلمانی

سلامت نیوز:  مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام امور درمانی برای 27 نفر از ایثارگران توسط پروفسور والتر اشتومر از آلمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، امیر کریمی گفت: در همین راستا ویزیت و عمل جراحی جانبازان و خانواده شهدا توسط پروفسور والتر اشتومر فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان وتیم پزشکی ایرانی به مدت 3 روز در بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) انجام شد.
مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: این دوره درمانی هفت نفر از ایثارگران تحت عمل جراحی قرار گرفتند و برای 20 نفر از ایثارگران نیز ویزیت و مشاوره درمانی ارائه شد.


به گزارش بنیادشهید،وی اظهار داشت: با توجه به سیاست ها و برنامه های بنیاد شهید و بر اساس استراتژی هدف گذاری شده در درمان ایثارگران، دعوت از اساتید معتبر بین المللی در برنامه های جاری معاونت بهداشت و درمان بنیاد پیگیری و اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، همچنین امور درمانی برای 47 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران توسط پرفسور بیک مهاجری فوق تخصص ارتوپدی و لگن از کشور اتریش از روز 17 تا 21 تیرماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی ساسان انجام شد.


پروفسور حسن مهدیان فوق تخصص جراحی ستون فقرات از کشور انگلستان 26 فرودین ماه 96 به ایران سفر کرد و به مدت یک هفته جانبازان و خانواده شهدایی را که از مشکلات ستون فقرات رنج می‌ برند ویزیت کرد.
همچنین 27 خردادماه تا سوم تیرماه بار دیگر پرفسور مهدیان فوق تخصص ستون فقرات از انگلستان 11عمل جراحی و 97 مورد ویزیت و مشاوره درمانی برای خانواده‌ های شهدا و جانبازان انجام داد.


انجام امور درمانی برای 47 نفر از ایثارگران توسط پروفسور یورگنس فوق تخصص کتف و شانه از کشور آلمان از دیگر اقدامات برای جانبازان در روزهای 21 و 22 مردادماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی ساسان بوده است.
همچنین 120 جانباز شیمیایی در بیمارستان ساسان توسط پروفسور فرانس یوزف اشتانسل فوق تخصص ریه از کشور آلمان از 15 تا 18 مهرماه امسال معاینه شدند.


براساس جدیدترین آمار، مردم سربلند ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگرحوادث تروریستی، 225 هزار و570 شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.
همچنین تعداد کل جانبازان در کشور 574 هزار و 101 نفر است که 336 هزار و 282 نفر معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند. تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس 43 هزار و 173 نفر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha