شهردار ازگله با تاکید بر اینکه وجود چادر در این منطقه بسیار ضروری است، گفت: حدود ۸۰ درصد خانه‌ها تخریب شده و نیاز شدید به چادر داریم.

کمبود شدید دارو در ازگله/روند کمک رسانی ضعیف است

سلامت نیوز:شهردار ازگله با تاکید بر اینکه وجود چادر در این منطقه بسیار ضروری است، گفت: حدود ۸۰ درصد خانه‌ها تخریب شده و نیاز شدید به چادر داریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، نادر بارانی؛ شهردار ازگله در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه این شهر در بن بست خبری بوده و اطلاع‌رسانی‌ها از این منطقه خوب نبوده است، اظهار داشت: ازگله کانون زلزله بود و ما هم فوتی داشتیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه روند کمک رسانی‌ها ضعیف است، افزود: روز گذشته وزرای کشور و بهداشت به این منطقه آمدند و قول های مساعدی برای کمک رسانی دادند.

شهردار شهرستان ازگله با تاکید بر اینکه وجود چادر در این منطقه بسیار ضروری است، گفت: حدود ۸۰ درصد خانه‌ها تخریب شده و نیاز شدید به چادر داریم. همچنین به اقلام خوراکی چون نان، خرما، شیر، خشکبار و لوازم بهداشتی نیاز داریم.

بارانی با بیان اینکه در حال حاضر گازوییل در منطقه تمام شده است، گفت: دو شب است که مردم بیرون می‌خوابند  و بچه های یک ساله و ۲ ساله و زنان و مردان پیر دچار مشکل شده اند.

گفتنی است؛ اِزْگِله شهری است در استان کرمانشاه ایران. این شهر در بخش ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی قرار دارد. جمعیت این شهر بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، برابر ۱٬۵۰۲ نفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha