سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت از 25 آبان و به مدت یک هفته انجام می شود.

ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت از 25 آبان شروع می شود

سلامت نیوز: سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت از 25 آبان و به مدت یک هفته انجام می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،درمان و آموزش پزشکی، علی ابرازه روز چهارشنبه درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: حدود 10 هزار نفر امسال از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور است، به صورت پیمانی جذب دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی می شوند.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از طریق درگاه آزمون های استخدامی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از فردا، 25 آبان آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.


ابرازه گفت: پیش بینی می شود بیش از 150 هزار نفر در این آزمون شرکت کنند.
به گفته وی داوطلبان در این آزمون برای 4100 شغل- محل رقابت می کنند.
وی با اشاره به اینکه تاریخ آزمون برای همه رشته ها به جز متخصصان در روز جمعه، یکم دی 96 خواهد بود گفت: آزمون متخصصان نیز 22 دی برگزار می شود.
سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: بیش از80 درصد نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان های جدید و بخش های توسعه یافته و بقیه در سایر مراکز جدید و توسعه یافته بکارگیری می شوند.


در گزارش وزارت بهداشت، به تعداد سهمیه استخدامی وزارت بهداشت در این آزمون اشاره نشده است اما پیش از این احمد ماهی، مدیر کل سابق منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خبرنگار ایرنا گفته بود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز جذب 11 هزار و 500 نفر نیروی تخصصصی را در وزارت بهداشت در سال 96 صادر کرده است که 10 هزار نفر این مجوز برای استخدام پیمانی است و 1500 نفر به صورت قراردادی در وزارت بهداشت جذب می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha