جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب گفت: کار آوار برداری در تمامی روستاهای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب برای یافتن اجساد و یا مصدومان حادثه زلزله یکشنبه شب پایان یافته و دیگر هیچ جسد و یا مصدومی در آوارهای این مناطق روستایی وجود ندارد.

کار آواربرداری در روستاهای سرپل ذهاب به اتمام رسید

سلامت نیوز: جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب گفت: کار آوار برداری در تمامی روستاهای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب برای یافتن اجساد و یا مصدومان حادثه زلزله یکشنبه شب پایان یافته و دیگر هیچ جسد و یا مصدومی در آوارهای این مناطق روستایی وجود ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی با بیان اینکه کمک به مصدومان نیز با تمام امکانات در حال انجام است اظهار کرد: امکانات و لوازم ارسالی مردمی و دولتی برای زلزله زدگان منطقه بسیار خوب است و این اقلام به صورت مرتب در میان مناطق روستایی توزیع می شود.
او با اشاره به اینکه کار توزیع کمک های امدادی در روز نخست وقوع حادثه به دلیل شرایط بحرانی مقداری بی نظم بود گفت: هم اکنون امدادرسانی و توزیع لوازم مورد نیاز مردم در روستاها با نظم خاصی در حال انجام است.


جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب، با بیان اینکه تامین وسایل اولیه مورد نیاز روستاییان آسیب دیده در حد مطلوب است ادامه داد: چادر، آب و مواد غذایی مورد نیاز در تمام روستاهای این شهرستان توزیع شده است.


سرهنگ کاکایی، از تقسیم بندی امدادرسانی به روستاهای سرپل ذهاب بین استان های مختلف کشور خبر داد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر استان، وظیفه کمک رسانی و حفظ امنیت چند روستا دراین منطقه زلزله زده را برعهده گرفته اند.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
دراین حادثه 432 نفر جان خود را از دست داده و 9 هزار 397 نیز مصدوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha