شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 230769

بارها و بارها مقالات متفاوتی در مورد افزایش میل جنسی خوانده ایم. این بار شما را با روشی جدید برای افزایش میل جنسی آشنا می کنیم.

افزایش میل جنسی با روشی جدید

سلامت نیوز: بارها و بارها مقالات متفاوتی در مورد افزایش میل جنسی خوانده ایم. این بار شما را با روشی جدید برای افزایش میل جنسی آشنا می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، اگر میل جنسی شما افت کرده است باید بدانید که یک مطالعه جدید ایتالیایی نشان داده است که راه حل ساده ای برای آن وجود دارد: نور درمانی.

دانشمندان 38 مرد با اختلال میل جنسی یا اختلال تحریک جنسی که با عدم تمایل به رابطه جنسی همراه است را شناسایی کرده و روی نیمی از آن ها نور درمانی انجام دادند. این مردان هر روز صبح به مدت نیم ساعت جلوی جعبه نور قرار می گرفتند که آن ها را در معرض 10 هزار لوکس نور قرار می داد (برای مقایسه باید بدانید که نور مستقیم خورشید می تواند 100 هزار لوکس و در یک روز ابری هزار لوکس نور به شما برساند). بعد از دو هفته مردانی که از روش نور درمانی استفاده کرده بودند نمرات رضایت جنسی ای که اعلام کرده بودند 3 برابر زمان شروع آزمایش بود (مردان گروه دیگر، افزایش رضایت کمی گزارش داده بودند).

به گفته دکتر آندره فاگولینی Andrea Fagiolini مدیر این تحقیقات از دانشگاه سینا، گروه نور درمانی شده همچنین شاهد افزایش سطح تستوسترون بودند که برای افزایش میل جنسی بسیار حیاتی است. زمانی که بدن تان در معرض نور قرار میگیرد، ماده شیمیایی بیشتری به نام هورمون لوتنزینگ (luteinizing hormone یا LH) ترشح می کند. و میزان بیشتر LH منجر به افزایش تولید تستوسترون می شود.

این یافته به این معنا نیست که به راحتی با قرار گرفتن زیر نور کمی که از پنجره می تابد، می توانید میل جنسی تان را افزایش دهید، باید حداقل به همان اندازه نوری که در مطالعه استفاده شده را دریافت کنید. شما می توانید این مقدار نور را با خرید جعبه های نور light box و استفاده از آن ها در خانه بدست آورید.

فقط قبل از استفاده حتما با پزشک تان مشورت نمایید. قبل از این که شما یا همسرتان بخواهید از این روش استفاده کنید باید پزشک شما را برای پیدا کردن سایر مشکلات معاینه نماید مثل سطح پایین تستوسترون، مشکلات تیروئید یا بیماری های کلیوی که همه می توانند عامل کاهش میل جنسی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha