رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان اسلام آباد غرب در حال بازسازی است و احتمالا تا هفته آینده می‌تواند پذیرش بیمار داشته باشد.

آغاز بازسازی بیمارستان اسلام آباد غرب

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان اسلام آباد غرب در حال بازسازی است و احتمالا تا هفته آینده می‌تواند پذیرش بیمار داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمودرضا مرادی با اشاره به آسیب دیدگی دو بیمارستان در سر پل ذهاب و اسلام‌آباد غرب تحت تاثیر زلزله اخیر، اظهار کرد: بیمارستان اسلام‌آباد غرب در حال بازسازی است و احتمالا تا یک هفته آینده می‌تواند پذیرش بیمار داشته باشد. همچنین پیمانکاران قرار است طی سه ماه بیمارستان سر پل ذهاب را مرمت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ما پرسنل بیمارستان‌های مناطق آسیب‌دیده هستند؛   چرا که آنها نیز مردم این منطقه هستند و برخی از آنها داغ دیده‌اند. همچنین فضای مناسبی برای استراحت پرسنل ما به اندازه کافی وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود که نتوانیم از نیروهای خود به خوبی استفاده کنیم.
وضعیت در قصر شیرین رو به بهبود است

 اکبری- فرماندار قصر شیرین- نیز  با بیان اینکه وضعیت در قصر شیرین رو به بهبود است، اظهار کرد: اسکان موقت در قصر شیرین در حال اتمام است. همچنین بحث توزیع اقلام غذایی در حال انجام است. تقریبا آب و برق این مناطق وصل شده و شرایط بهتر از سل پل ذهاب است.

وی ادامه داد: با توجه به سرمای هوا بیشترین نیاز مردم در مناطق نایلون، پتو و وسایل گرمایشی است. همچنین کار برآورد خسارت مکان‌های عمومی و خصوصی در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha