رئیس انجمن شنوایی شناسی کرمانشاه، از جمع آوری ۱۳۷ میلیون تومان کمک نقدی ادیولوژیست ها برای مردم زلزله زده غرب کشور خبر داد.

کمک ۱۳۷میلیونی رادیولوژیست ها برای زلزله زدگان

سلامت نیوز: رئیس انجمن شنوایی شناسی کرمانشاه، از جمع آوری ۱۳۷ میلیون تومان کمک نقدی ادیولوژیست ها برای مردم زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مهدی محسنی پور گفت: دو روز بعد از وقوع زلزله در غرب کشور، انجمن شنوایی شناسی استان کرمانشاه با توجه به تماس های همکاران جهت همیاری و طبق هماهنگی با رئیس انجمن شنوایی شناسی ایران، گروهی را جهت همیاری و کمک به زلزله زدگان تشکیل دادیم و به همکاران اطلاع داده شد از طریق یک شماره حساب کمک های خودشان را به این حساب واریز کنند.

وی گفت: بلافاصله بعد از افتتاح حساب، همیاری تمامی شنوایی شناسان سراسر کشور و بعضی از شرکت های تجهیزات شنوایی شروع شد و ظرف سه روز مبلغ ۱۳۷ میلیون تومان جمع شد و حدود ۳۱ میلیون تومان از این مبلغ با توجه به تامین نیازهای زلزله زدگان، تجهیزات بهداشتی، شیرخشک، دارو و مایع دستشویی تهیه شد و به مناطق زلزله زده بردیم.

رئیس انجمن شنوایی شناسی استان کرمانشاه ادامه داد: قرار است بقیه مبلغ جمع آوری شده با توجه به تیمی که در منطقه داریم نیازسنجی شود و کار ماندگارتری انجام دهیم.

وی در جواب این سئوال که آیا نیازمند خدمات شنوایی هستند، گفت: فعلا این نیاز وجود ندارد اما با بهزیستی ارتباط داریم تا اگر نیازی بود در آینده آماده ارائه خدمات شنوایی شناسی هستیم.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha