دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان، چهارشنبه اول آذر ۹۶ منتشر می شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ چهارشنبه منتشر می شود

سلامت نیوز:دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان، چهارشنبه اول آذر ۹۶ منتشر می شود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و پردیس خودگردان دانشگاه ها از جمله از چهارشنبه اول آذر ۹۶ آغاز می شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام از روز چهارشنبه اول آذرماه ۹۶ می توانند آن را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

داوطلبان آزمون ورودی دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۷ تا سه‌شنبه ۷ آذرماه ۹۶ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha