در پی حادثه سقوط هواپیما در ارومیه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور رسیدگی کامل به مصدومان این حادثه را صادر کرد.

سلامت نیوز : در پی حادثه سقوط هواپیما در ارومیه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور رسیدگی کامل به مصدومان این حادثه را صادر کرد.
دکتر حمیدرضا حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این مطلب  گفت: دکتر مرضیه وحید دستجردی از لحظات اولیه اعلام سقوط هواپیما وارد عمل شده و به مسئولان معاونت درمان، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، اورژانس کشور دستورات لازم برای رسیدگی کامل و سریع به وضعیت مصدومان این حادثه دلخراش را صادر کرد.
وی افزود: به دستور ایشان در صورت لزوم امکان انتقال مصدومان به تهران نیز وجود داشته و در صورتی که نیاز باشد این کار انجام خواهد شد.
در همین رابطه مجتبی خالدی مسئول مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور نیز به خبرنگار ما گفت: برای رسیدگی کامل به حال مصدومان سانحه سقوط هواپیما که در 7 کیلومتری شهر ارومیه اتفاق افتاده است، در همان ساعات اولیه 36 دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام و تمامی واحدهای امدادی پایگاه های اورژانس منطقه در این خصوص بسیج شدند.
وی افزود: علاوه بر این، بیش از 500 نیروی اورژانس، کادر پزشکی و پرستاری از مراکز درمانی استان آذربایجان غربی اقدامات و کمک های لازم برای رسیدگی به وضعیت سانحه دیدگان را انجام می دهند و تاکنون موفق شده اند تمامی مسافران و خدمه کشته شده یا مجروح را به مراکز درمانی ارومیه منتقل و مجروحان را تحت مداوا قرار دهند.
گفتنی است این هواپیما که بویینگ 727 و متعلق به شرکت ایران ایر بود، ساعت 19:40 شب گذشته به دلیل شرایط نامساعد جوی در 7 کیلومتری شهر ارومیه سقوط کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha