سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 231004

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش این کمیسیون درباره واردات محصولات تراریخته و معوقات بانکی در مجلس خبر داد.

قرائت گزارش "تراریخته" در مجلس

سلامت نیوز: عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش این کمیسیون درباره واردات محصولات تراریخته و معوقات بانکی در مجلس خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا امیر حسنخانی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: هیئت رئیسه این کمیسیون عصر امروز(روز دوشنبه) تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره پرونده‌هایی که در کمیته‌های فرعی کمیسیون مطرح است مباحث کلی بیان شد و جمع‌بندی درباره نحوه کارکرد این کمیته‌ها نیز صورت گرفت.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس افزود: بخشی از جلسه امروز کمیسیون نیز درباره گزارش تدوین‌شده این کمیسیون درباره معوقات بانکی و واردات محصولات تراریخته بود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد دو گزارشی که در این کمیسیون تدوین شده در صحن کمیسیون قرائت و سپس برای ارائه آنها در صحن علنی پارلمان، در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha