جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.

امنیت مناطق زلزله زده ۱۰۰ درصد تامین شد

سلامت نیوز: جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سردار حبیب اله جان نثاری، اظهار کرد: با توجه به گستردگی حادثه در استان کرمانشاه، استقرار کامل نیرو‌ها در شهر‌های حادثه دیده، روستاها، معابر و اردوگاه‌های ایجاد شده صورت گرفته است و بحمدالله با تلاش شبانه روزی نیرو‌های کارآمد این یگان، امنیت ۱۰۰ درصدی در مناطق زلزله زده حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در تمامی مسیر‌ها و اماکن حساس استقرار دارند و از بروز هرگونه تعرض و سوء استفاده توسط معاندان جلوگیری می‌کنند، نیرو‌های یگان ویژه با انگیزه بالا بصورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مأموریت، بخشی از نیرو‌ها وظیفه بازگشایی معابر و کنترل ترافیک شهری را بر عهده گرفته اند که در این خصوص نیز خودرو‌ها به سهولت تردد می‌کنند و ترافیک روانی را در سطح شهر و معابر شاهد هستیم.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با برنامه ریزی و مدیریت مجاهدانه فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک‌های مردمی در حال انجام است که به حول و قوه الهی و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است، یگان ویژه تا آخرین لحظات پای کار بوده و به مأموریت خود ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد: آنچه که در این مأموریت مورد توجه همگان قرار گرفته، همراهی مردم و مسئولان با پلیس است که علی رغم به وجودآمدن چنین حادثه تلخی، در تعامل و مشارکت بین یکدیگر هیچ گونه خللی ایجاد نشده است که این همراهی مورد انتظار ما بود و طبیعتاً مردم و مسئولان نیز انتظاراتی را از پلیس مردمی دارند که سعی کردیم با تمام تلاش خود آن‌ها را فراهم کنیم.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ملت ایران با تکیه بر دین، آیین و مذهب خود همچون سال‌های گذشته در حوادث و بلایای طبیعی، دست به اقدام‌های خودجوش و خداپسندانه زده اند و کمک‌های مردمی خود را در اسرع وقت برای مردم نیازمند ارسال کردند که قطعاً مورد تقدیر مسئولان قرار گرفته و در پیشگاه خداوند متعال نیز پاداش اخروی را خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha